woensdag 19 november 2008

Foodbloggen

Terwijl het 'Kookboek voor Iedere Dag' al klaar ligt op tafel, te wachten op een intensief gebruik na al die jaren doelloos in de kast te hebben staan, is het nog niet zo een twee drie voor elkaar om een blog te starten. Het concept is zo bedacht, pak een boek en verzin leuke berichtjes. Nee, eerst kies je voor een plek waar je kan bloggen. Dan begint het stylen van het blog. Het eerste berichtje is dan zo getypt, maar dan...?

Tja, willen er wel bezoekers komen? Zal ik maar een bericht uitsturen aan heel mijn adresboek in Outlook? Nee, er bestaan gewoon allerlei lijstjes die van alles tellen en als je meedoet ga je het ook beter doen bij Google beweren ze. Sommige lijstjes lijken wel echte communities. Zou Jansen straks ook  mogen behoren tot de top foodblogcommunity? Gaan de doorgewinterde foodbloggers mijn artikeltjes lezen? Willen ze links gaan uitwisselen met mij? 

Zoveel vragen,  ach de toekomst gaat het uitwijzen. Eerst rest mij het kookboek te lezen. Nog 423 pagina's ...

Geen opmerkingen: